Nastavení, které vám s prokliky skutečně zvýší návštěvnost webu

Nepoměr mezi čísly prokliků a návštěv se týká především display kampaní. Existuje hned několik důvodů, proč k tomu dochází. Chcete-li přivést na svůj web co největší množství uživatelů, pohlídejte si následující důvody, při kterých dochází k nesrovnalostem. Hlavní důvody:

návštěvnost web reklama

  • uživatel na web skutečně nedorazí,
  • dojde k blokování skriptů a cookies,
  • nenačte se značka GA.

 
Praha PPC je placená reklama, která se na Googlu zobrazuje úplně nahoře a za její zobrazení zaplatíte cenu, která platí pro jedno klíčové slovo. Na druhé straně škály stojí Praha SEO, které spočívá v úspěšnosti organického vyhledávání, použití klíčových slov a kvalitě obsahu. Když obojí vyrovnáte, získáte nejlepší výsledky a velkou konkurenční výhodu. Jak odstranit chyby?
 

Správné nastavení

Rozdíly mezi prokliky a sessions závisí z největší části na nastavení celé kampaně a samozřejmě také systém, ve kterém je spustíte. Systém RTB (Adform) nedoporučujeme, protože je na tom asi nejhůře. Nejlépe je na tom Sklik a AdWords, proto byste měli tyto systémy zvolit jako svou první možnost. Na systému hodně záleží, jak bude fungovat. Můžete si to sami vyzkoušet, když spustíte kampaň ve vícero platformách a např. po měsíci porovnat data.
 

Formát

Rozdíl nastává také v případě zvoleného formátu a typu reklamy, kterou zvolíte. Textové varianty vyžadují větší pozornost uživatele, protože si je musí skutečně přečíst. Na druhou stranu bannery jsou úspěšnější, protože dokážou se správnou grafikou zaujmout zákazníka na první pohled. V rámci Facebooku se vyplatí investovat úsilí do Carouselu i Newsfeedu, protože jejich dosah je téměř stejný.
 
PPC reklama kódování

Zařízení

Na kvalitu má obrovský vliv i zařízení, na kterém se reklama zobrazuje. Na desktopu je cena za proklik nižší, ale zároveň ho v dnešní době nepoužívá tolik lidí. Na mobilních zařízeních máte větší šanci dosahu, ale také větší riziko nesrovnalostí v číslech.